Divendres, 22 Juliol 2022 18:41

VIII Jornades d'Educació Infantil: First Dates amb les situacions d'aprenentatge

L'any passat ens queixàvem que el títol era llarg, doncs enguany més...

Si a les VII Jornades (Dènia 22) vam presentar el nou decret curricular, passat un any és el moment d’oferir la nostra mirada cap a les Situacions d’Aprenentatge. En aquesta jornada t’emportaràs una nova visió sobre elles i aprendràs a programar-les segons el D. 100/22, d'una manera fàcil i divertida.

En aquestes jornades t’entrenaràs per lidiar amb les diverses situacions d’aprenentatge que aniran sorgint a la teua classe, aprendràs a identificar-les, i a mirar-les d’una forma conscient, per entendre que està passant més enllà del que aparentment es veu.

La segona part es realitzarà a Novembre, centrada en els processos d’aprenentatge, i la tercera part a març, amb la mirada posada en la consciència del cos, d'aquestes ja us informarem.

Benvinguda, benvingut a les VIII Jornades d’Educació Infantil que organitzem des de l’MRP Escola d’Estiu Marina Safor, des del grup "Escola de la Mirada Conscient"

Aquestes jornades es desenvoluparan de la següent manera

9h Benvinguda i acreditacions
9h30 Presentació de la jornada
10h Presentació d'una situació inesperada
11h Presentació d'una situació programada
12h Pausa cafe
12h30 Presentació d'una situació de les que es repeteixen cada dia
13h30' Cloenda
14h Actuació de Maria Juan

Òbviament, amb la nostra manera de fer, que us encoratjarà i no us deixarà indiferents.

Quan?  El 4  de juliol de 2022, de 9 a 14h30

On? A Ròtova, a la Nau Multiusos, Carrer del Mirador, 2, 46725 Ròtova, Valencia, un espai agradable on retrobar-nos, pegar-nos alguna abraçada...

Metodologia? Seran unes jornades del nostre estil, profundes i reflexives, però a l'hora, divertides i interessants. Participaras de grups de discusió i estaràs creant contingut. No son unes jornades informatives, son formatives. T'emportaràs part del decret curricular posat.

Quant? Sols 35€. Inclou el coffe break, carpeta de congressista, copia del Decret amb els Annexos editat amb un format clar i entenedor, i alguna sorpresa més. Si ja ho tens clar i confies amb nosaltres, pots matricular-te a través del portal que hi ha ací baix.

Si necessites preguntar alguna cosa, o vols més informació, pots enviar-nos un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. . T'esperem. .