Dilluns, 01 abril 2024 11:53

Temari Oposicions Educació Infantil

Ja tenim disponible tot el temari d'oposicions d'Educació Infantil amb la nostra mirada, amb la Mirada Conscient envers les criatures i l'educació.

Disponible en format virtual, en PDF, que et pots descarregar i imprimir. està en castellà i adaptat a la nova legislació educativa, revisat entre setembre de 2023 i març de 2024. Cada tema esta desenvolupat d'una manera molt didàctica, amb multitud d'exemples que faciliten la seua comprensió i estudi.

Cada tema val 15€, i si els compres tot, el preu final és de 350€. Podeu adquirir-lo enviant-nos un correu a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o pel telèfon: 644450853 (telegram i whatasapp).

Dimarts, 18 Juliol 2023 19:39

Llibre Decret 100/22

No se si se'ns a notat o no, però aquest decret ens agrada. Tot i que, com tot en aquesta vida, té qüestions que es poden millorar, en el seu conjunt ens agrada.

No debades, les VII Jornades les vam dedicar a la seua presentació i a les VIII hem estat treballat ja aspectes concrets d'ell.

Dimarts, 18 Juliol 2023 19:00

Ser, fer, pensar, conviure... a l'escola

Aquest llibre va eixir de la necessitat d’un grup de mestres d’educació infantil d’informar i d’implicar a les famílies en com enfoquem les normes de convivència que ens ajuden tant a l’aula com a casa. Pensem que conviure és donar importància a verbs com compartir, cooperar, responsabilitzar-se de les pròpies accions, construir cooperativament, solidaritzar-se, etc.

El preu de venda al public és de 15€, i podeu adquirir-lo enviant-nos un correu a : Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Aquest llibre té una web, on està traduit a varios idiomes: castellà, gallec, euskera, francés, anglès i italià: https://sfpc.escoladelamiradaconscient.org/

Dimarts, 18 Juliol 2023 18:00

Me'n recorde

Aquest llibre, que l'estem usant des de setembre de 2005 pretén ser una base per fer el recull d’aquelles coses que passen a les classes d’educació infantil durant tot el segon cicle d’aquesta etapa. Per tant el començarem amb l’alumnat de 3 anys, i l’acabarem quan acaben l’etapa, als 5 anys.

El preu de venda al public és de 10€, i podeu adquirir-lo enviant-nos un correu a : Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Dimarts, 18 Juliol 2023 15:31

Ja arriba l'estiu !

Aquest llibre de l’estiu naix quan un grup de mares venen a preguntar-nos a l’escola quin llibre d’estiu compren pels seus fills i filles per a les vacances.

Té un preu de 4€ i podeu adquirir-lo enviant-nos un correu a : Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o pel telèfon: 644450853 (telegram i whatasapp).

Dimarts, 18 Juliol 2023 14:35

Agenda

Aquesta agenda, adreçada a l’alumnat d’E.I. 5 anys o a 1r de Primària és el fruit d’una manera de treballar que no trobava ressò en cap línia editorial:

• No es pot empaquetar en un llibre, o en varis, la realitat que vivim cada dia a l’escola, amb el nostre alumnat
  • No es poden empaquetar els seus interessos, les seues necessitats.
  • No es pot imprimir a priori la història de la classe, perquè encara no ha passat.