Dissabte, 02 Març 2024 16:07

ESCOLA DE LA MIRADA CONSCIENT (r)

Havíem anunciat en aquest mateix bloc que continuàvem avançant. Doncs ara és el moment d’anunciar una bona noticia per nosaltres i la volem compartir.

L’estiu passat vam iniciar els tràmits per enregistrar la nostra marca i el passat 26 de febrer ens el van concedir.

A partir d’ara ja som ® ESCOLA DE LA MIRADA CONSCIENT

Quines implicacions té això?

Un dels avantatges legals principals de registrar una marca és la protecció legal i l'exclusivitat d'ús que atorga. Amb el registre d'una marca, adquirim el dret exclusiu a utilitzar-la en relació amb els productes o serveis per als quals ha estat registrada. Això significa que es té el suport legal per impedir que tercers utilitzen una marca idèntica o similar al mateix sector, cosa que brinda una sòlida protecció contra la competència deslleial.

Ja fa temps que estem definint el nostre «producte», el nostre model, la nostra mirada cap a l’educació infantil. Començarem als anys 80, amb la Coordinadora Peüc, vam continuar als 90 amb Xucurruc i Putxinel·li, tots grups de l’MRP Escola d’Estiu Marina-Safor. Llavors, anàvem formant-nos, aprenent dels millors per anar canviant les nostres pràctiques educatives, sempre cercant quina era la millor manera d’oferir el que necessitava el nostre alumnat, i de rebot, el millor per a l’escola pública.

Vam començar a publicar llibres, per usar a les classes, per compartir amb els companys... en teniu totes les ressenyes ací.

Ara fa 19 anys, el febrer del 2005, encetàrem un camí en el que anàvem definint què érem, a través de les jornades d’Educació infantil que periòdicament anem organitzant. També teniu ací totes les jornades que hem organitzat. A la jornada de Dénia (2022) presentarem el nou Decret i la nostra nova imatge i marca, i pasàrem a ser l'Escola de la Mirada Conscient, i ara  ®

El pròxim pas que estem preparant és una jornada en la que explicarem quina és la nostra mirada, quina és la nostra manera de fer escola, i la compartirem amb vosaltres.

registre jpg xarxes