Diumenge, 07 Juliol 2024 12:05

Juliol !

Ha arribat el moment de tancar les classes i agafar unes merescudes vacances.

És un moment de reflexió sobre les pràctiques pedagògiques que hem realitzat durant el curs. Pràctiques que, de segur, unes hauran eixit millor i unes altres no tant be; en unes haurem connectat amb el nostre alumnat i en altres no tant. Amb aquesta reflexió, si es fa dins l’equip de cicle millor, anem millorant la nostra pràctica i anem entenent quina és la manera d’aprendre del nostre alumnat, i quins son els seus desitjos i les seues necessitats.

També és moment de tancar la classe: això implica llevar tot allò que no hem utilitzat, o que ja està obsolet. No cal guardar res «per si de cas», doncs segurament mai arribarà eixe «per si», doncs vosaltres no sereu les mateixes persones, ni el vostre alumnat tampoc, i si tenim la classe plena no pot entrar res nou.

També podem millorar les vibracions de la classe amb aromateràpia. Posem un difusor amb un oli essencial que lleve tot el que no correspon i que netege l’estança, retirant tot el que sobra. Un oli essencial que fa aquesta feina d’una manera genial és el de la xara (https://www.esenciadelatierra.es/item/12-cistus).

Amb totes aquestes propostes, des de l’Escola de la Mirada Conscient donem per tancat el curs. I tornem a exercir el nostre paper de mare, germana, amiga,... en exclusivitat.

Si de cara al curs que ve voleu que tractem algun tema relacionat amb l’educació infantil, no dubteu en escriure’ns un correu i demanar-ho: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Recorda que tens un grapat d'articles per reflexionar ací i si vols algun llibre en prèstec, ens el pots demanar ací (quan cliques a un llibre, apareix el botó de demanar en prèstec). També tens materials a la venda ací.

Imatge: capvespre a Cullera, 6/7/24 21:24