Diumenge, 01 Setembre 2024 11:38

Projecte Educatiu per Infantil

Iniciem un nou curs i de segur que tindreu molts plans i moltes propostes que implementar a les classes. Molts projectes que es van quedar el curs passat damunt la taula ara retornaran, altres de nous apareixeran,... i amb ells, els desitjos de millorar cada dia la nostra pràctica docent.

Escola de la Mirada Conscient és un grup de mestres que comparteixen moltes mirades en aquest sentit, millorar la pràctica docent i ajudar a les demès persones.

Això implica la nostra voluntat de compartir tot allò que fem, amb la intenció que puga aprofitar a quantes més escoles millor.

Fruit d’aquest esperit, en una escola del nostre grup, CEIP Desemparats d’Oliva, el curs passat vam elaborar en projecte educatiu per a Educació Infantil, el qual ara compartim amb tota la comunitat educativa. I a més, amb l’oferiment que si algun equip de mestres en alguna escola necessita formació per posar-lo en pràctica, la podem oferir. Sols us heu de posar en contacte amb nosaltres, a través del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

En aquest projecte educatiu, adaptat a la normativa vigent (LOMLOE i D/100/22) hi trobareu:

• Marc legal

• Marc teòric

• Marc didàctic

• Context

• Situacions d’aprenentatge

• Mesures d’acollida nou alumnat

• Mesures continuïtat infantil i primaria

• Mesures d’Inclusió i DUA

• Avaluació

I us pot aprofitar de base per comparar amb el que ja teniu fet vosaltres. Si us podem aportar alguna cosa, serà fantàstic.

Més en aquesta categoria: « Juliol !